Marko Purišić – Baby Lasagna i njegova pjesma "Rim tim tagi dim", s kojom će večeras nastupiti kao 23. izvođač u finalu Eurosonga u švedskom gradu Malmöu, osvojila je gotovo cijelu zemlju te se po društvenim mrežama kao i javnim istupima mogu vidjeti i čuti brojni iskazi podrške - kako kolega, tako i političara, institucija, tvrtki te običnih ljudi.
"Ponekad mi se čini kao da sve ovo samo sanjam, da ću se probuditi i shvatiti da je to sve bio samo san i da sam ja Marko kojem se ovo što se sada događa zbilo samo u snu. Ali, lijepom snu. Sve ovo što mi se zbivalo od Dore do danas, na dan kada nastupam u finalu Eurosonga za mene je novo, dragocjeno iskustvo koje ću pamtiti, siguran sam, cijeli život. Što se nastupa tiče, ne samo da sam spreman, nego jedva čekam ponovo izaći na pozornicu Malmö Arene i zapjevati 'Rim Tim Tagi Dim'", rekao je Marko uoči večerašnjeg nastupa, a prenosi HRT.
Podršku je Marku Purišiću iskazao i premijer Andrej Plenković koji je s djecom gledao i prvu polufinalnu večer, kao i više hrvatskih ministara te sadašnjih i bivših političara, a u ritmu njegove pjesme zaplesali su i zaposlenici američkog veleposlanstva u Hrvatskoj.
Brojni navijači Baby Lasagne u objavama koriste motiv heklanih končanih tabletića, koji su dio scenografije njegova nastupa, pa su ih u objavama na društvenim mrežama, odnosno fotografijama, koristili Državno izborno povjerenstvo te zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević, kao i brojni građani.
Gradonačelnik Tomašević će prijenos Eurosonga večeras gledati na zagrebačkom Europskom trgu, a javno gledanje finala Eurovizije organiziralo je i više gradova, među njima i rodni grada Marka Purišića – Umag, kao i Pula te Split koji će Eurosong gledati na Rivi.
Po društvenim se mrežama mogu vidjeti i objave s mačkama, budući da je hrvatski predstavnik na Eurosongu njihov ljubitelj, obučenima u odjeću u kojoj će Baby Lasagna večeras nastupiti.
Koreografija nastupa osvojila je brojne "plesače", pa se na društvenim mrežama mogu vidjeti nastupi Baby Lasagninih navijača, djece u vrtićima, a balerine zagrebačkog HNK-a snimile su spot, kao i policajci, dok je splitski HNK koreografiju njegova nastupa uklopio u predstavu "Spli'skog akvarela".
Baby Lasagna je prema ocjenama ljubitelja i poznavatelja Eurosonga ovogodišnji favorit, a isto pokazuju i kladionice na kojima uvjerljivo vodi i trenutno je na njima vjerojatnost u pobjedu hrvatskog predstavnika 44 posto. Drugi je na kladionicama Izrael (21 posto), a treća Švicarska (15 posto).
Foto: Hina