ŽELJEZNICE MALIM KORACIMA NAKON DUGO VREMENA IZVODE RADOVE U KAŠTELIMA
Rekonstruiranje i modernizacija pružnih prijelaza na području Kaštela idu jako sporo, kako smo pisali na Portalu. Još prije dvije godine iz HŽ-a su nagoviještali konkretne radove, no oni su započeli tek u 2024. godini. Njihovo "najveće" gradilište u Kaštelima trenutno je u Kambelovcu gdje se radi rekonstrukcija željezničkog mosta o čemu ćemo pisati u nekom od narednih tekstova, a kako je vidljivo na terenu završen je pružni prijelaz „Kaštel Lukšić Mali“. No, on i dalje nije u potpunosti u funkciji zbog administracije, čekaju se odobrenja.
Da je modernizacija i uređenje željezničko-cestovnog prijelaza Kaštel Lukšić mali koji se nalazi na pruzi M604 Oštarije – Knin – Split gotov, kazali su nam iz Hrvatskih željeznica i navode što je još preostalo kako bi prijelaz bio u potpunoj funkciji koja je planirana.
- Radovi na ugradnji automatskog elektroničkog uređaja sa svjetlosno-zvučnom signalizacijom na željezničko-cestovnom prijelazu Kaštel Lukšić Mali završili su. Trenutne aktivnosti u vezi željezničko-cestovnog prijelaza usmjerene su na sklapanje Ugovora o korištenju mreže s Elektrodalmacijom Split. Potpisom Ugovora omogućit će se priključak uređaja na niskonaponsku distribucijsku mrežu kako bi se mogao funkcionalno ispitati. Nakon navedenih aktivnosti, ishodit će se uporabna dozvola od strane nadležnog tijela za upravne poslove graditeljstva te Rješenje od strane Agencije za sigurnost željezničkog prometa o njegovom puštanju u rad – kazali su iz HŽ-a.
Kako navode iz HŽ-a puštanje u rad može potrajati još gotovo tri mjeseca.
- S obzirom da navedene aktivnosti ne ovise u potpunosti o HŽ Infrastrukturi kao investitoru te o izvođaču radova, teško je procijeniti konačni završetak cijelog postupka, odnosno očekujemo njegovo puštanje u rad najkasnije do kraja ove godine – kazali su.
Foto: Ivana Topić