Potpisan je ugovor između Sveučilišta u Splitu i Studija mediteranske poljoprivrede i novih nastavnih baza. Između nastavnih baza koji su potpisala ugovor o suradnji našla se i Srednja škola Braće Radić.
U rektoratu Sveučilišta u Splitu svečano je potpisan Ugovor o suradnji. Radi se o ugovoru o suradnji novih nastavnih baza sa privrednim subjektima koji će osigurati stručnu praksu, povezivanje stručnog, znanstvenog i istraživačkog rada te uvoženje novih tehnologija radi unapređenja znanja, povećanja kapaciteta i mogućnosti te ubrzanja razvoja.
Ravnateljica SŠ Braća Radić, Marija Kezele, ovom prilikom je kazala: - Mi jesmo dio vertikale ali onaj korak prije i zaista stvaramo studente. Prema riječima sa fakulteta, radi se o jako dobrim studentima jer je rad u našoj školi temeljen i na praktičnom radu. Kod nas je praktična nastava vrlo važna stvar, a u ovom posluje je i iznimno važna. Naša misija je stvoriti mlade ljude koji će ići na tržište rada. Želimo da proizvode što više, ali istovremenu želimo i da se obrazuju, jer dobre proizvodnje nema bez dobro obrazovanog radnika.
Naša škola ima i četverogodišnja i trogodišnja zanimanja, programe u poljoprivredi, od četverogodišnjih sada imamo agroturistički tehničar, dosta atraktivno zanimanje, pokriva jedno šire područje, a od prošle godine imamo i poljoprivrednog tehničara - vrtlara, dosta zanimljivo zanimanje jer pruža dosta mogućnosti za zaposlenje.
Zadnjih godina smo dobri, ima interesa, to do prije možda dvije godine nije bio slučaj. Morali smo i neupisati određene programe i bilo nam je vrlo teško, zadnje dvije godine situacija se popravila i nadam se da će to ići u tom smjeru i dalje. Inače, strukovni programi su interesantni mladim ljudima u zadnje vrijeme nego li opće obrazovanje, mislim na gimnaziju, - naglasila je Kezele.
U želji da se stanje u poljoprivredi poboljša, kako na području Dalmacije, tako i na cijele države, Sveučilište u Splitu je prije desetak godina uspostavilo trogodišnje međusveučilišni studij Mediteranska poljoprivreda.
Foto: screenshot TV Jadran