RADOVI NA IZGRADNJI MRAVINAČKE RAMPE
Kako bi se izgradio novi ulaz u Solin iz smjera Splita, početkom rujna prošle godine Hrvatske ceste su krenule s radovima na izgradnji Mravinačke rampe. Pokretanjem tih radova, odvojak za Kaštela s brze ceste Solin – Klis od rotora Bilice je zatvoren za promet i preusmjeren je na izlaz Mravinci, preko Solina na Splitsku ulicu prema Širini. Prema odgovoru iz Hrvatskih cesta, odvojak za Kaštela trebao bi biti pušten u promet prije turističke sezone.
- Radovi na izgradnji dodatne rampe na denivelaciji raskrižja državnih cesta DC8 i DC432 započeli su 7. rujna 2023. godine, sa rokom završetka svih radova od 9 mjeseci, odnosno do 7. lipnja 2024. godine. Predmetni radovi odvijaju se sukladno dinamičkom planu, izvedeni su radovi na donjem ustroju budućeg nadvožnjaka, dok se montaža prednapregnutih nosača očekuje krajem ovog mjeseca. Sukladno trenutnom stanju radovi će biti završeni u ugovornom roku, te će odvojak prema Kaštelima biti pušten u promet prije turističke sezone – kazali su iz Hrvatskih cesta.
Podsjetimo, svi oni koji s brze ceste Solin – Klis žele za Kaštela, sada koriste izlaz Mravinci preko Solina, umjesto odvojka desno, nakon rotora Bilice, na što ukazuju i prometni znakovi. U protivnom put će vas zbog radova voditi u Split preko ulice Zbora narodne garde, a potom na ulicu Domovinskog rata gdje je potom potrebno skretanjem lijevo ponovno u ulicu Zbora narodne garde u smjeru sjevera, pa prema Širini.
O projektu gradnje Mravinačke rampe bilo je riječi i na posljednjoj sjednici vijeća Grada Solina o čemu smo pisali na Portalu
- U tijeku su radovi na čvoru Mravince, tu su tri faze, ukupna vrijednost je 7,2 milijuna eura, a izvođač je Strabag. Zbog toga imamo prometnu regulaciju prometa na brzoj cesti Solin – Klis. Rok je 24 mjeseca. Međutim, važno je napomenuti da ćemo ovu istočnu stranu gdje se rade dva podvožnjaka završiti do turističke sezone, kada će nastupiti privremeni prekid radova na brzoj cesti, jer smo svjesni da je tada pojačan promet. Radove ćemo nastaviti nakon turističke sezone. Faza 4 i 5 su spoj s TTTS-om i to je investicija od 37 milijuna eura, a sad je u fazi natječaja – iznio predstavnik Hrvatskih cesta, Mladen Vučković.
Podsjetimo, Mravinačka rampa je projekt kojim se rješava problem povezanosti značajnog dijela Solina sa Splitom preko rotora u Bilicama. Ujedno, planirana rampa preusmjeravat će vozila koja se kreću od Solina prema ulazu na Poljičkoj ulici na gornji denivelirani kolnik državne ceste D8, što bi trebalo značajno rasteretiti raskrižje Ulice Zbora narodne garde i Ulice Domovinskog rata.
Foto: Arhiva PGK, Grad Solin