PROJEKT GRADNJE TUNELA HRVATSKE CESTE OBJAVILE KROZ VIDEO
Četiri mjeseca nakon potpisivanja ugovora za cestovno probijanje Kozjaka trebali bi početi radovi koje će naredne tri godine izvoditi kineska tvrtka CRBC, kako smo pisali na Portalu. Riječ je o radovima na projektu spojne ceste od čvora Vučevica na autocesti A1 do čvora s državnom cesto D8, ali bez priključka na cestu D8 u Kaštelima te izgradnja tunela Kozjak. Izvođač bi u posao trebao biti uveden za desetak dana, ako ne bude žalbi na odluku o odabiru.
- Uvođenje izvođača u posao planira se za početak veljače. Naime, isto je ovisno o postupku nabave za nadzor, a koji je u tijeku – kazali su iz Hrvatskih cesta.
Ovim projektom gradit će se tunel Kozjak dužine 2,5 kilometra koji je projektiran kao jednocjevni s dvosmjernim prometom, te sa servisnom cijevi te 4,3 kilometra duge ceste prema magistrali u Kaštelima na kojoj će biti izgrađena tri nadvožnjaka, dva vijadukta i jedan cestovni prijelaz.
Svaki od prometnih trakova bit će širok 3,25 metara, pri čemu će na razmaku od 35 metara, usporedno s glavnim kolnikom, biti servisni tunel sa širinom voznog traka od 3,5 metra i s obostranim pješačkim stazama.
Jedan vijadukt Vlačine bit će dug 151,5 metara i širok 15,6 metara, a drugi Gaj bit će dug 225 metara i širok 14,35 metara. Što se tiče nadvožnjaka, jedan je Nakide 1, raspona 23 metra i širine 11,6 metara, Nakide 2 s rasponom od 17,2 metra i širinom od sedam metara, te Sibovica raspona 18,5 metara i širine sedam metara. Projektom su predviđena još i dva prolaza (propusta), te planinarski nathodnik, kao i zidovi za zaštitu od buke.
Više o izgledu tunela i spojnih cesta pogledajte OVDJE