U travnju Lučka uprava Splitsko-dalmatinske županije objavila je konačnu rang listu za dodjelu komunalnih vezova u novoj luci u Kaštel Starom i to njih 160. Od tada se čeka potpisivanje ugovora s korisnicima te dovršavanja uređenja luke, odnosno postavljanje kolpomorti i lanaca kako bi sve bilo spremno za prihvat brodica. No, dva mjeseca nakon, kako nam je potvrdio ravnatelja Lučke uprave SDŽ Domagoj Maroević došlo je do promjena koje će obradovat pojedine s liste čekanja.
Naime, temeljem projektne dokumentacije luka je projektirana za kapacitet od oko 160 brodica, odnosno komunalnih vezova. No, kako je bilo i najavljeno iz Lučke uprave tijekom rasporeda pozicija plovila može doći do određenih promjena u broju vezova, to se i dogodilo. To su i razlozi zbog kojih se ovako dugo čekalo na potpisivanje ugovora, potvrdio je Maroević.
- Trebali smo definirat točan broj plovila. Rasporedit plovila na točno određene pozicije po širini i dužini da bi se što više plovila ubacilo u luku, tako da će na kraju biti 187 komunalnih vezova. Dodatnih 27 vezova dobit će oni koji su na listi čekanja i to redoslijedom prema objavljenoj konačnoj rang listi – kazao nam je Maroević i dodao da će se priča finalizirati krajem idućeg tjedna.
Riječ je o listi koju možete pogledati OVDJE, a kako je kazao Maroević, prvih 187 rangiranih registracijskih tablica će biti budući korisnici veza.
Vezovi za gospodarsku djelatnost
- Odredili smo osam do devet vezova za komercijalne svrhe, koji će se naći na prostoru gdje bi trebala biti skulptura pa prema zapadu. Tu nije moguće imat godišnji vez, jer mjesto nije adekvatno, pa će na tom dijelu biti komercijalni vezovi kao i na vanjskom dijelu luke – kazao nam je Maroević i napomenuo da će se gospodarska djelatnost obavljati već ove sezone na zahtjev korisnika.
Hoće li luka u Starome svoj epilog imati sljedeći tjedan preostaje nam za vidjeti, s obzirom da smo već u nekoliko navrata govorili kake se priča privodi kraju. Očigledno je da ćemo je zaključiti, tek nakon što budući korisnici potpišu ugovor.
Ovaj tekst je sufinanciran sredstvima Splitsko-dalmatinske županije u okviru Programa razvoja, zaštite i valorizacije pomorske baštine na području Splitsko–dalmatinske županije.