Zapadni izlaz iz Kaštela trenutno je za vozače prava noćna mora. Kako je stara kaštelanska cesta od Štafilića zatvorena zbog rekonstrukcije, sav promet ide preko magistralne ceste te time, dolazak do raskrižja Plano, često za vozače znači vožnja u koloni, posebice u dijelu gdje se cesta sužava u jedan trak.
Dugo se čeka na rekonstrukciju raskrižja čvor Plano koja vodi prema Trogiru, Šibeniku i Planom, ili kako mještani kažu raskrižje kod F1. Na dijelu ceste, u dužini od nekoliko stotina metara u pravcu Trogira, prije nekoliko godina, a završetkom radova na rekonstrukciji državne ceste D8, postavljena je privremena prometna signalizacija prije samog raskrižja, koja i danas tamo stoji.
Prema tvrdnjama iz Hrvatskih cesta, tako će biti do početka planirane rekonstrukcije križanja, koja bi nakon dugog čekanja, mogla uskoro krenuti. Za sada je izrađen idejni projekt i čeka se lokacijska dozvola.
- Za planiranu rekonstrukciju državne ceste DC8 Solin – Plano, poddionica Čvor Plano – početak 3. trake obilaznice Trogira duljine oko 1 km ugovorena je izrada svih vrsta idejnih i glavnih projekata, provedba geodetskih i geotehničkih istražnih radova, ishođenje lokacijske i građevinske dozvole. Nakon ishođenja Rješenja o prihvatljivosti zahvata za okoliš pokrenuta je izrada ugovorene projektne dokumentacije. Završena je e-konferencija te su prikupljeni posebni uvjeti građenja. Izrađen je idejni projekt u skladu s uvjetima te je u tijeku postupak ishođenja lokacijske dozvole. Pregledna situacija zahvata je u privitku – navode iz HC-a.
Podsjetimo, rješenje rekonstrukcije križanja uključuje denivelaciju raskrižja na način da Jadranska magistrala ide ispod raskrižja državne ceste 409 (prometnica prema Pantanu i zračnoj luci u Resniku) i županijske ceste prema Labinu i Prgometu, dok je na gornjoj razini predviđeno izvesti rotor.
Nakon ishođenja potrebnih dozvola krenut će se u rekonstrukciju koju će izvoditi tvrtka Trafficon iz Zagreba s kojom je ugovor potpisan, 2. ožujka 2020. godine na iznos od 1.167.000 kuna bez PDV-a. radovi bi trebali trajati 18 mjeseci.
Foto: Hrvatske ceste