DONESEN NOVI PRAVILNIK DJEČJEG VRTIĆA KAŠTELA: NEMA VIŠE „MULJANJA“ SA ZAPOSLENOŠĆU RODITELJA
Sredinom prošlog mjeseca donesen je novi Pravilnik o upisu djece u Dječji vrtić Kaštela, a najvažnija promjena očituje se u tome što je izbjegnuta dosadašnja praksa nekih roditelja koji bi se radi upisa djeteta zaposlili na nekoliko dana, donijeli potvrdu o zaposlenju, te tako preskočili ostale kandidate na listi.
Tako je praksa koju su koristili neki Kaštelani koji bi iskoristili priliku i zaposlili se na par dana, sada poništena pa će prednost pri upisu djece u kaštelanske vrtiće imati oni koji su uistinu zaposleni.
Novi Pravilnk u cijelosti možete pogledati OVDJE.
Podnijeti zahtjeve za nastavak ili premještaj
Uprava Dječjeg vrtića „Kaštela” obavještava roditelje/skrbnike o podnošenju zahtjeva za nastavak korištenja usluga i premještaj djeteta u pedagoškoj godini 2023./ 2024.
Svi roditelji/ skrbnici dužni su preuzeti Zahtjev, te isti zajedno sa potrebnom dokumentacijom predati odgojitelju u odgojno – obrazovnu skupinu koju dijete pohađa u razdoblju do 10. ožujka 2023.
Roditelj djeteta koje je upisano u prethodnoj pedagoškoj godini u jaslični, 10-satni i 6-satni vrtićki program dužan je u utvrđenom roku predati Zahtjev za nastavak korištenja usluga i premještaj djeteta za svaku sljedeću pedagošku godinu u kojoj će u kontinuitetu nastaviti koristiti usluge Ustanove.
Roditelj-korisnik usluga čije je dijete upisano u jaslični i 10-satni vrtićki program, te roditelj-korisnik usluga čije je dijete upisano u 6-satni program, a koji Zahtjevom traži uslugu premještaja djeteta iz 6-satnog u 10-satni program, dužan je uz Zahtjev priložiti:
– potvrdu/ elektronički zapis o prebivalištu MUP RH PU Kaštela ili presliku osobne iskaznice za dijete i roditelje;
– potvrda/elektronički zapis o radnom statusu roditelja najmanje 3 mjeseca prije podnošenja Zahtjeva (potvrda/ elektronički zapis Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, ne starija od mjesec dana od dana podnošenja Zahtjeva, odnosno jednakovrijedna isprava koju je izdalo nadležno tijelo u inozemstvu (ovjereni prijevod), ukoliko je roditelj zaposlen u inozemstvu);
– potvrda fakulteta/škole o statusu redovnog studenta/učenika roditelja (ne starija od mjesec dana od dana podnošenja Zahtjeva).