U vremenu prilagodbe na euro koji će trajati do 14. siječnja, kupci se nastoje riješiti kuna prilikom kupovine i na to imaju pravo, osim što su ograničeni plaćanjem više komada kovanica i to više od 40 kovanica odjednom i to je praksa odavno, odnosno nije uvedena dolaskom eura. No, da se svako pravilo neispoštuje uvijek i u svakoj situaciji pokazalo se i ovaj put kada u trgovini kupcu nisi htjeli primiti novčanicu i to novčanicu od 200 kuna.
Takav slučaj se dogodio u jednoj Ribolinoj trgovini u Kaštelima, a priču je s nama podijelio čitatelj.
- U trgovini sam uzeo nekoliko artikala i došao na blagajnu. Račun mi je iznosio malo više od 10 eura i ja sam izvadio novčanicu od 200 kuna da platim račun, na što mi je blagajnica kazala da ne primaju kune. Ostao sam šokiran – kazao nam je čitatelj navodeći kako mu je rečeno da primaju samo krupne novčanice od 500 ili tisuću kuna.
TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Kako to ne bi smio biti slučaj, jer su trgovine dužne primati kune u vremenu prilagodbe, upit smo poslali trgovačkom lancu
- U razdoblju dvojnog optjecaja valuta od 1. do 14. siječnja, trgovački lanac Ribola prima i hrvatsku kunu i euro kao valute gotovinskog plaćanja, provodeći sve odredbe Zakona o uvođenju eura kao službene valute u Hrvatskoj važeće za razdoblje dvojnog optjecaja do potpunog prelaska na korištenje valute euro. Pozivamo čitatelje ukoliko primijete bilo kakvu nesukladnost ili propust u nekoj od poslovnica Ribola da se slobodno obrate mailom na adresu
Uz to navode, kako je trgovački lanac Ribola potpisnik Etičkog kodeksa zamjene hrvatske kune eurom čime jamče svim potrošačima da se preračunavanje maloprodajnih cijena provodi prema fiksnom tečaju konverzije u njegovom punom brojčanom iznosu. Ujedno su zahvalili na razumijevanju i strpljenju svim svojim kupcima.