Simply the Best tradicionalna je godišnja nagrade za kvalitetu, inventivnost i kreativnost u turizmu, a zajednički je dodjeljuju UHPA – krovna udruga hrvatskih putničkih agencija i specijalizirani turistički magazin Way to Croatia. Nagradu za 2022. godinu primila je 51 osoba, tvrtka i institucija, a među njima i direktorica Turističke zajednice Nada Maršić.
U sklopu 23. burze PUT koja se održava od 28. do 30. studenog u Velikoj Gorici dodijeljene su nagrade u šest kategorija od kojih je pet stalnih ugostiteljski objekti, promotivne kampanje i sadržaji na društvenim mrežama, putnička agencija, odnosno turistički programi, novi projekti u turizmu i kategorija osoba za doprinos razvoju turističke ponude i turizma. Upravo u kategoriji „osoba“ uz drugih četvero nagrađenih je i Nada Maršić. Nagradu Sipmy the Best uručio joj je predsjednik komisije Borislav Šimenc.
Naime, u procesu predlaganja za ovu prestižnu turističku nagradu sudjeluju putničke agencije, turističke zajednice, novinari, turistički mediji, tvrtke, udruge i pojedinci iz turističko-ugostiteljskog sektora. Nadu Maršić kandidirao je Grad Kaštela,
- Nada Maršić dugogodišnja je djelatnica u turizmu i direktorica Turističke zajednice grada Kaštela. U tom razdoblju došlo je do značajnog razvoja i porasta broja smještajnih kapaciteta, ali i prepoznatljivosti turističke destinacije u međunarodnim okvirima kroz redovite promidžbe u svjetskim destinacijama. Nada Maršić sustavno radi na njegovanju i promicanju tradicije, pridonoseći brendiranju grada Kaštela kao grada ljubavi, vina i maslinarstva, kroz manifestacije i sadržaje koji oživljavaju staru legendu o najpoznatijim hrvatskim ljubavnicima Miljenku i Dobrili, ali i promocijom Kaštelanskog crljenka, vina od kojeg je, kako je pouzdano utvrđeno, nastao današnji Zinfandel, najpoznatije vino koje su na prigodnim svečanostima pili svjetski vladari i uglednici. U svom radu Nada Maršić povezuje tradicionalno i moderno, potiče događanja i organizaciju manifestacija koje njeguju tradicionalne plesove, klapsku pismu, narodne nošnje i običaje, gastronomiju i ekologiju, ali i suvremena događanja dajući pritom prigodu poznatim i manje poznatim umjetnicima da se izraze, a gostima i domaćim stanovnicima mogućnost da kroz promocije, prezentacije i manifestacije dožive grad kao mjesto kulture, zabave, gastronomije, ugode i druženja, prirodnih ljepota, a prije svega gostoprimstva zbog čega mu se mnogi u konačnici vraćaju – stoji u prijavnici.
Foto: Nikola Bekavac