Nakon tek nešto više od godinu dana od početka radova, ove subote svečano je otvoren novi SPOT shopping park u Planom, na samoj granici Trogira i Kaštela. Uz centre u Makarskoj i Korčuli, ovo je treći shopping park realiziran prema konceptu retail parka, a realiziran je u sklopu trgovačkih centara pod brandom SPOT.
Ukupna vrijednost cijele investicije iznosi 25 milijuna eura. Prostor SPOT shopping parka prostire se na preko 11.000 četvornih metara. Retail park je izgrađen na zemljištu od 55.000 četvornih metara, a za posjetitelje je osigurano 300 parkirnih mjesta te kao dodatna usluga i električna punionica za vozila.
Ovo je treći po redu Spot centar, s novim formatom retail parka. Radi se o pametnoj kupovini pri čemu se s parkinga direktno ulazi u poslovnice. Iznimno smo zadovoljni i sretni što smo u kratkom roku, u skoro manje od godinu dana uspjeli ovo odraditi, unatoč svim nepovoljnim okolnostima za koje znamo da se događaju na tržištu. Mislim da će kupci ovo prepoznati te da je ovo velika stvar za grad Trogir i okolne gradove. Ono što je bitno je i da su u Centru otvorena nova radna mjesta pa tako imamo tristo novozaposlenih.Moram naglasiti da će se ova priča širiti na susjedno zemljište predviđeno za aneks Centra i nadamo se da ćemo i to realizirati u što skorijem roku, na zadovoljstvo svih nas – kazao je direktor Plano projekta Nikola Mikulić.
U shopping centru nalazi se 19 različitih trgovina i jedan ugoastiteljski objekt i to Bipa, Baby Center, Deichmann, FavBet, Galeb 1950, Galileo, Hrvatska lutrija, Intersport, KiK, Ljekarne Pablo, Mana Moda, Muller, Optika Anda, Pepco, Posteljina.hr, Sinsay, Tedi, Telemach, ZOO City i Leggiero bar.
A među njima je i novi hipermarket trgovačkog lanca Tommy., koji se prostire na korisnom prostoru površine od približno 2.200 metara četvornih.
Ponuda u ovom iznimnom Tommyjevom hipermarketu standardno je prepoznatljiva i odlikuje se širinom asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda. Treba naglasiti i bogatu ponudu mesnice, ribarnice, gastronomije, voća i povrća, pekarstva i delikatesa. Na policama se nalaze pretežito hrvatski proizvodi, a dodatna inovacija je TO-GO asortiman.
Novi hipermarket projekt je čija realizacija potvrđuje usmjerenost tvrtke Tommy ka kontinuiranom razvoju poslovanja i očuvanju liderske pozicije u dalmatinskoj maloprodaji.
Otvaranje Tommyjevog hipermarketa , kao i početak rada drugih trgovina u centru, obavljeno je uz bogat event, popraćen raznim promotivnim akcijama, popustima i animacijama za djecu i odrasle te uz nazočnost osoba iz svijeta mode i estrade.
Vrpca „na vratima“ je prerezana službeno već u petak, čime je označen početak rada Centra, a prerezali su je gradonačelnik Trogira Ante Bilić i investitor cijelog projekta Tomislav Mamić, a ovom prigodom trogirskoj udruzi TOMS uručen je ček u iznosu od 30 tisuća kuna.
Foto: I. Topić, D.P.